Subject: FW: Sotsiaalkaitseministri määruste nr 66 ja 69 muudatusettepanekud Sotsiaalministeeriumile
From: "SM kantselei info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 13:44:18 +0200

From: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, January 13, 2025 8:43 AM
To: Kersti Suun-Deket - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Kadri Mets - SOM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sotsiaalkaitseministri määruste nr 66 ja 69 muudatusettepanekud 
Sotsiaalministeeriumile

Tere!

Teile on saadetud dokument Sotsiaalkindlustusameti dokumendihaldussüsteemi 
kaudu.

Pealkiri: Sotsiaalkaitseministri määruste nr 66 ja 69 muudatusettepanekud 
Sotsiaalministeeriumile

Registreerimise kuupäev: 10.01.2025

Registreerimise number: 7-1/1060-1.

Digitaalallkirjaga dokumendi avamiseks kasutatav DigiDoc tarkvara on tasuta 
kättesaadav ID kaardi kodulehelt  <http://installer.id.ee> installer.id.ee.

Kui olete kirja saanud ekslikult, siis palume anda sellest esimesel 
võimalusel teada kirja saatjale aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>  ja kustutada kiri koos kõigi 
lisatud failidega.

  <http://www2.rik.ee/delta/SKA_logo.png>

Paldiski mnt 80, 15092, Tallinn
Tel. (372) 612 1360
e-post: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee> www.sotsiaalkindlustusamet.ee